Prekių pristatymas

Kokius siuntos pristatymo būdus galiu rinktis?

 

  • DPD KURJERIS

Siuntos pristatymas tiesiai į rankas, Jums patogiu adresu. Tai gali būti Jūsų namai, biuras ar grožio salonas. Siunta bus pristatyta naudojantis DPD kurjerių paslaugomis. Pristatymo dieną kurjeris prieš atvykstant informuoja skambučiu. Taip pat, galimas atsiskaitymas kurjeriui grynaisiais pinigais.

Jei pasirinkote apmokėjimą grynais siuntos pristatymo metu, sumokėti grynais kurjeriui galėsite pristačius prekę Jūsų nurodytu adresu. Esant galimybei, prašome turėti tikslią sąskaitoje nurodytą sumą (be grąžos).

  • LP EXPRESS PAŠTOMATAS

Siuntos atsiėmimas Jums patogiame LP Express paštomate.
Iškart po siuntos pristatymo į LP Express paštomatą (terminalą), gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir/arba el. laišku, priklausomai nuo to, ką siuntėjas nurodė siuntos lipduke. Pranešime yra nurodomas LP Express terminalas, kuriame yra gavėjui skirta siunta bei PIN kodas. 

Turėdamas pranešimą PIN kodu, gavėjas LP Express terminale turi pasirinkti „Atsiimti siuntą“. Terminalo liečiamame ekrane suvedus PIN kodą atidaromos gavėjui skirtos dėžutės durelės.

  • LIETUVOS PAŠTAS

Lietuvos paštu siunčiamos tik tarptautinės siuntos.

  • PREKIŲ ATSIĖMIMAS BELOSA PARDUOTUVĖJE

Prekes galite atsiimti BELOSA parduotuvėje I – V  9:30 – 17:30. 

Parduotuvės adresas: J. Ralio g. 6, Vilnius

 

Kada pristatys užsakymą?

 

Jūsų užsakymą Lietuvoje pristatysime per 1-7 darbo dienas.

Jei užsakymą pateiksite iki tos pačios dienos 13 valandos, užsakytas prekes gausite jau kitą darbo dieną, jei po 13 valandos – užsakytos prekės bus atgabentos dar kitą darbo dieną.

Informuojame, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

 

Kiek kainuoja siuntos pristatymas?

 

Siuntos pristatymo būdai

Prekės apmokėtos pavedimu

Atsiskaitymas už prekes kurjeriui (grynaisiais)

DPD kurjeris

3,5 EUR

4,5 EUR

LP Express

2 EUR

x

Paštas (tik tarptautinės siuntos)

Priklauso nuo gavėjo šalies ir siuntos svorio

x

 

 

SVARBU:

  • Prekės būklę tikrinkite pristatymo metu. Priimdami užsisakytas prekes patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei turite kokių pastebėjimų ar pastabų dėl prekės pakuotės, ar prekių kiekio, prašome informuoti kurjerio atstovą pristatymo metu. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), gavėjas privalo tai atžymėti važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

  • Tiksliai nurodykite pristatymo adresą. Belosa.lt įsipareigoja pristatyti prekes Jums ne vėliau kaip per 7 kalendorines darbo dienas, laikantis taisyklių bei terminų nurodytų aprašymuose. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės, jei Klientas nurodė neteisingus Pristatymo duomenis, sutartu laiku nebuvo nurodytu adresu, kuris pateiktas užsakymo lape. Pirkėjui nepavykus pristatyti prekės 3 kartus prekė grąžinama pardavėjui.

  • Pristatymo kaina bus automatiškai pridedama Jūsų atsiskaitymo puslapyje. 

 

Jei iškilo klausimų kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes - kreipkitės, rašydami el. paštu: info@belosa.lt arba skambinkite telefonu: +370 604 88227 (darbo valandomis I-V 9.30-17.30 val.)